"....Tuan/puan dihormati...TK; TQ; XIE-XIE; NANDRE-NANDRE;...kerana sudi membuka blog Bahagian Perpaduan Masyarakat JPNIN (JPM) Ibu Pejabat Putrajaya...."
!!!!!....""SELAMAT DATANG AND WELCOME & SALAM PERPADUAN SERTA SALAM 1MALAYSIA""......!!!

Tuesday, December 21, 2010

Ingin Berhubung dengan PM....???

Tuan/puan,
Jika ingin berhubung dengan Perdana Menteri atau ingin melahirkan sesuatu idea atau mengadu apa juga masalah yang tidak memuaskan hati...sila ke Blog Perdana Menteri berikut:

http://www.1malaysia.com.my/blog/an-opportunity-to-meet/

Anda akan dilayan...!!!

TQ.

3 comments:

  1. Asalamualaikum Dato Seri.

    Saya Abdul Alil Bin Muhamad 580716085139 amat simpati dengan nasib Ketua Bahagian saya Dato Senator Dato Azian Osman yang kian terpinggir sedangkan bewliau seorang pemimpin yang baik dan perlu mendapat tempat dalam pentadbiran Dato Seri kerana beliau mempunyai kebolehan dan keupayaan yang berguna. Saya bukan memperjuangkan soal kepentingan peribadi tetapi demi kepentingan bersama dan saya juga menegaskan bahawa saya tidak di arah atau diupah untuk membuat aduan ini tetapi ianya ikhlas dari hati saya yang sangat mencintai perjuangan kita. Wasalam. Semuga perjuangan kita semua berjaya dengan lebih cemerlang lagi.

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Harap Dato Sri lakukan sesuatu utk penyatuan ummah..

    sedih tgk keadaan skrg..

    harap Dato Sri faham maksud saye..

    ReplyDelete
  3. Mohamad Farhan Bin Ismail,
    No 16 Jalan Jerau Taman Bukit,
    Pasir,83000 Batu Pahat,
    Johor.

    Y.A.B Datuk Seri Najib Tunku Abdul Razak,

    Ketua Setiausaha Sulit Kepada YAB Perdana Menteri,
    Pejabat Perdana Menteri Malaysia,
    Blok Utama,Bangunan Perdana Putra,
    Pusat Pentadbiran Kerajaan Persekutuan,
    62502 Putrajaya.

    PER ; Perlombongan Dunia,
    Merujuk Perkara Di Atas,

    Tujuan saya menulis surat ini adalah untuk membuat rayuan,berikan cadangan,tentang sumber bahan galian alam seperti : Minyak,emas,bijih timah,bijih besi,berlian,mutiara dan lain-lain lagi.
    2.Dengan kuasa allah saya boleh mengetahui di mana arah kedudukan kawasan dan lokasi sumber galian alam.Di sini saya cuma ingin merayu mendapatkan pertolongan daripada pihak berkenaan untuk melombong hasilnya.
    3.Kepercayaan daripada pihak-pihak berkenaan amatlah di hargai.Pertama sekali saya ingin membuat permintaan perjanjian tentang hak diri saya sebagai rakyat yang mencintai negara.
    · Di harap tiada tindakan susulan undang-undang terhadap diri saya jika perkara ini tidak berhasil.
    · Segala hasil perlombongan saya haruslah mendapat faedah yang penuh.
    · Perbincangan dengan pihak-pihak berkenaan yang menolong saya dengan teliti.


    4. Di sini saya berharap moga pihak tuan dapat merealisasikan impian saya dengan pertolongan-pertolongan yang sewajarnya.Saya juga sertakan no ic saya untuk kesahihan diri saya 900118-01-5181.Jika persetujuan surat ini di capai pihak tuan boleh menghubungi saya di nombor 07-4339692.Pihak tuan juga boleh membalas surat ini kepada alamat saya di atas dan email saya e_view18@yahoo.com.

    Yang benar ,
    Mohamad Farhan Bin Ismail.


    ReplyDelete